Komt u voor het eerst bij ons? Dan vragen we u vooraf een digitale vragenlijst in te vullen via ons Patiëntenportaal.
Voor registratie is een geldig identiteitsbewijs vereist. U kunt zich aanmelden bij onze balie.
Om u zorgvuldig en volgens geldende wettelijke regelgeving van dienst te kunnen zijn, vragen we u het volgende mee te nemen:
Bij uw eerste bezoek vragen wij u om 15 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn. De baliemedewerkster gaat u registreren en vraagt om een geldig identiteitsbewijs, uw verwijsbrief en een actuele medicatielijst. Dit wordt toegevoegd aan uw dossier.
Is er al een recente röntgenfoto? Vraag uw tandarts deze naar ons te mailen. Zo niet, dan maken wij er indien nodig een.
Let op: Uw zorgverzekeraar vergoedt alleen als u een verwijzing heeft van huisarts, tandarts of specialist.
In veel gevallen vindt de behandeling direct plaats tijdens uw eerste afspraak, bijvoorbeeld bij het verwijderen van een (verstands)kies. Soms is een vervolgafspraak nodig, bijvoorbeeld als er extra voorbereiding vereist is. U hoort dit tijdens het consult.
Gebruikt u bloedverdunners? Geef dit aan bij het maken van de afspraak. Bij sommige behandelingen moet u namelijk even stoppen met deze medicijnen. Zoals bij een kaakchirurgische ingreep waarbij kans is op een bloeding.
Gebruikt u middelen die botontkalking tegengaan of heeft u deze in het verleden gebruikt? Ook dit is belangrijk voor de kaakchirurg om te weten voorafgaand aan de behandeling.
Andere medicijnen kunt u meestal gewoon blijven gebruiken. Twijfelt u? Geef uw medicatie door bij het maken van de afspraak, de kaakchirurg kan beoordelen of er aanpassingen nodig zijn.
Dit is mogelijk als de foto:·
U mag op zijn laatst 24 uur van tevoren uw afspraak annuleren of verzetten.
U betaalt een wegblijftarief van € 75,- als u te laat afbelt of helemaal niets laat weten.